Vinter! - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Vinter! - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Vinter!

Blijf op de hoogte en volg Iselda

29 Januari 2014 | Zweden, Glemminge

Jaja, de winter is hier nu toch echt aangebroken!
Afgelopen week flink koud geweest, zo rond -5/-6 graden en sinds een paar dagen sneeuw :D
En wauw, wat krijg je toch een heerlijke sprookjeswereld als alles om je heen wit is.
Vandaag met de auto weggeweest, moet zeggen dat is een iets minder groot succes als de sneeuw naast de wegen zo ongeveer 2-2.5 meter hoog is en het hard waait.. Wel een mooi gezicht als de sneeuw laag over de weg heen stuift overigens.

Ik geloof alleen dat de winter maar voor korte duur is, in het weekend wordt het alweer een paar graden boven nul :-(
Daar gaan m'n plannen om heerlijk met Ami buiten te rijden in een dik pak sneeuw...
Maargoed, de winter is nog niet voorbij en wat niet is, kan nog komen.

Verder druk bezig met dingetjes uitzoeken voor school, heb inmiddels ook een paar andere studies op het oog mocht geneeskunde niet lukken. Verder wil ik een gesprek aangaan met iemand van de universiteit van Lund om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Ik ben benieuwd!
Ik hoop stiekem dat ik in september al kan beginnen met een studie, maar ik ben bang dat dat moeilijk wordt vanwege het vertalen van mijn VWO certificaten e.d.
Voor nu maar gewoon alles op me af laten komen en ik zie wel wat mogelijk is, heb gelukkig nog even de tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 26227

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: