Mycket att berätta - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Mycket att berätta - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Mycket att berätta

Blijf op de hoogte en volg Iselda

24 Januari 2014 | Zweden, Glemminge

Afgelopen zondag hadden we hier thuis een lunch, vanwege de verjaardag van Sophie haar broer :-)

Vanaf maandag heb ik Betty elke dag opgehaald van het kinderdagverblijf, ze heeft het onwijs naar haar zin! Ze wilde eigenlijk nog geen 1 dag naar huis dat ik haar ophaalde haha, ze bleef maar spelen en allemaal dingen aan me laten zien.

Woensdag heb ik mijn laatste cursusdag gehad van Zweeds, nu komt het dus echt op mezelf aan!
Ik had nog even gesproken met mijn docente en zij wist zeker dat ik de Tisus-test (Zweedse taaltest) in mei kan halen, ik leer onwijs snel zei ze. Dus dat is heel positief en heb er weer helemaal vertrouwen in! Ik ga de komende 3.5 maand onwijs m'n best doen en dan hoop ik dat het me lukt, dan ben ik weer een stapje dichterbij het studeren in Zweden.

Donderdagmiddag heb ik m'n kleine vriendinnetje ziek opgehaald van het kinderdagverblijf, wat heb ik met haar te doen zeg :-(
Vandaag dus ook niet naar het kinderdagverblijf geweest en lekker de hele dag samen op de bank gezeten, tv gekeken en gespeeld. Ze voelt zich helaas (lijkt het) nog niet echt beter, arm meisje :-(
Dus vandaag hadden we allebei ons one piece pak aan, allebei roze met wit, zag er erg schattig uit samen als ik Sophie moet geloven!

Ook heb ik vandaag een vervroegd verjaardagscadeautje gekregen van Sophie, een nieuw hooinet voor in Ami z'n stal! Nu hoeven we niet meer telkens het hooinet heen en weer te slepen van de paddock naar de stal, ja, we zijn liever lui dan moe ;-)
Vanavond dat ik de paarden ging binnenhalen was Ami doodsbang van dat ding, hij wilde er absoluut niet bij in de buurt komen haha, dom paard heb ik ook. Net nog even gekeken en na heel wat snuffelen durfde hij eindelijk een paar happen te nemen, geloof dat hij toen wel doorhad dat er iets lekkers in zit :-)

Hier is de winter aardig begonnen (eindelijk). Het was vanavond -4 en geloof dat het de komende dagen nog wat kouder wordt. Sophie zei dat we volgende week weer sneeuw krijgen, dus ik hoop dat het dit keer meer is. Ik wil met Betty spelen in de sneeuw en lekker buiten rijden met Ami!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 26241

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: