16 nätter sova.. - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu 16 nätter sova.. - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

16 nätter sova..

Blijf op de hoogte en volg Iselda

24 April 2014 | Zweden, Glemminge

De tijd vliegt hier voorbij, nog maar 2 weken en 2 dagen en dan kom ik alweer naar Nederland.
Ik ben afgelopen week begonnen met mijn spullen inpakken, aangezien ik alles in mijn Corsa moet zien te krijgen, dat wordt nog een leuke uitdaging :')

Maandag heeft Betty voor het eerst op Blackie, de shetlander hier, 'gereden'. Was zo schattig, ze vond het zo leuk! En de hele tijd met haar Pippi Langkous knuffel in der handen haha.

Vandaag is de dierenarts geweest voor Ami om zijn gezondheidspapieren voor elkaar te maken. Hij wordt morgenmiddag al opgehaald door het transportbedrijf. Morgen overnacht hij dan nog een uurtje hier vandaan en dan vertrekt hij zaterdag ochtend naar Nederland. Het zal stil worden zonder hem hier, maar nog maar even en dan mag ik hem weer opzoeken in Nederland.

Verder is hier weinig gebeurd de afgelopen tijd, ik ben heel veel aan het leren, de examens komen ook steeds dichterbij.
Ik hoop dat ik dit weekend nog een keer met Olga kan afspreken om 'afscheid' te nemen en dan hoop ik dat we elkaar snel weer kunnen opzoeken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 26210

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: