Hade en fantastisk helg! - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Hade en fantastisk helg! - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Hade en fantastisk helg!

Blijf op de hoogte en volg Iselda

14 April 2014 | Zweden, Glemminge

Afgelopen weekend was echt een topweekend!
Vrijdag na werk naar Anna toegegaan, we hadden eigenlijk niks te doen, maar we werden uitgenodigd voor een feestje bij iemand thuis.
Dus wij daarheen, was een beetje ongemakkelijk, ik kende helemaal niemand en Anna kende maar 2 mensen. Was wel een beetje saai, aangezien iedereen alleen maar Zweeds sprak en met zoveel mensen kan ik het niet meer volgen haha.
Rond half 1 moest iedereen weg omdat er werd geklaagd door de buren en zijn we met nog 6 anderen naar iemand anders hun appartement geweest. Daar hebben het super leuk gehad en rond half 4 waren we thuis.

Zaterdag middag zijn we naar Limhamn gelopen om daar wat te drinken, heerlijk stukje lopen van ongeveer een half uur. We wilden naar Espresso House, maar vanwege het weer zat het terras daar helemaal vol, dus hebben we maar een ander café opgezocht :)

Zaterdag avond waren we weer uitgenodigd voor een feestje bij iemand thuis, weer ergens anders. Wij daarheen, we waren er rond kwart voor 11, maar was weinig aan en een vriend van ons ging naar een partyboot. Dus wij hem opgebeld en we konden mee, dus toen zijn we daarheen gegaan. Was echt super leuk, ik denk dat het 1 van de leukste keren was dat we uit zijn geweest. Helaas ging mijn telefoon en camera stuk doordat er water in m'n tas was gekomen, dus zijn we rond 03.00 naar huis gegaan. Daar m'n telefoon en camera in de rijst gelegd en maar eens gaan slapen. Na 4.5 uur slaap werd ik wakker gemaakt door Anna of ik nog naar Kopenhagen wilde. Eigenlijk wilde ik niet meer, maar Anna had me toch maar overgehaald om heen te gaan.
Mijn camera deed het inmiddels weer, dus heb nog een paar mooie plaatjes kunnen schieten in Kopenhagen. Wat een mooie stad zeg, heel veel oude gebouwen, maar echt prachtig. We hebben een rondvaart gedaan, waardoor we best veel van de stad hebben gezien.
Toen we thuis kwamen uit Kopenhagen deed mijn telefoon het ook weer, dus ik was super blij.

Al met al was het echt een top weekend en ga ik m'n vriendinnetjes echt zo onwijs missen als ik weer terug ben in NL.
Nog maar 26 dagen voordat ik weer naar NL kom, de tijd gaat zo ontzettend snel. Ik ben heel blij als ik weer terug ben in Nederland, oud en vertrouwd :)
Maar ik weet zeker dat ik Zweden ook ga missen en ik hoop dat ik snel weer een bezoekje kan brengen aan Zweden (en wie weet aan Olga, die van plan is om hier te blijven).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 26231

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: