6 veckor kvar.. - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu 6 veckor kvar.. - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

6 veckor kvar..

Blijf op de hoogte en volg Iselda

29 Maart 2014 | Zweden, Glemminge

..voor ik weer in Nederland woon!

Over precies 6 weken, zaterdag 10 mei, kom ik weer terug naar Nederland. Het is snel, veel sneller dan gepland, maar ik ben blij. Ami zal waarschijnlijk rond 24 april al naar Nederland gaan en ik volg dus 2.5 week later.

Gister heb ik lekker een stuk gefietst, het was prachtig weer, dus leek me een goed plan. Er stond veel wind, maar het was goed te doen en heb een rondje gedaan van ongeveer 10 kilometer. Nog steeds kijk ik elke keer m'n ogen uit hoeveel ruimte hier is.

Gisteravond is Anna hierheen gekomen en vanmorgen zijn we naar Ales Stenar in Kåseberga geweest. Veel wind, maar ik geniet altijd weer van het uizicht. Daarna zijn we nog even door gereden naar Simrishamn waar we wat hebben gedronken en daarna weer lekker naar huis gegaan.

Nu is het een kwestie van aftellen tot ik weer naar Nederland kom, maar ondanks dat ik heel blij ben, zal ik Zweden gaan missen. Het is een prachtig land, Betty is een schatje en Anna en Olga zijn 2 goede vriendinnen geworden in de afgelopen maanden. Maar alles bij elkaar weegt niet op tegen wat ik in Nederland heb.

Tot die tijd zal ik me gaan storten op school (vanaf 12 mei examens), nog zoveel mogelijk dingen bekijken die ik graag wil zien hier, leuke dingen doen met m'n vriendinnen en nadenken wat ik meteen mee wil naar Nederland en wat ik hier laat tot juli, die spullen halen pap en mam op :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 26225

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: