Trevlig kväll - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Trevlig kväll - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Trevlig kväll

Blijf op de hoogte en volg Iselda

16 Februari 2014 | Zweden, Glemminge

Gisteravond weer een fijne avond gehad. We hadden vrijdag avond iemand leren kennen met uitgaan en daar waren we gister avond heen. Wauw, zo'n mooi appartement, dat iemand van 21 jaar dat kan betalen!
Maargoed, super gezellig gekletst, gelachen, film gekeken, nog meer gelachen en als een stel bange hondjes op de bank gezeten tijdens de film. Ik had een foto moeten maken, was geloof ik hilarisch geweest.
Hopelijk kunnen we wat vaker afspreken, zou leuk zijn om wat Zweedse vrienden te hebben :D

M'n Zweeds is geloof ik iets minder goed dan ik dacht, gister begonnen ze in het Zweeds tegen me praten en ik geloof dat ik welgeteld 5 woorden kon begrijpen haha. Het schrijven gaat super goed, maar ze moeten gewoon niet zo snel praten :')

Verder weinig bijzonders te vertellen eigenlijk en weinig plannen de komende dagen. Woensdag weer naar Malmö, gezellig dagje met Anna en haar ouders en vooral heel veel huiswerk maken.

Ik voeg hier even de foto's toe die eigenlijk bij mijn vorige blog hadden gemoeten! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 26223

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: