Hovs Hallar - Reisverslag uit Markaryd, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Hovs Hallar - Reisverslag uit Markaryd, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Hovs Hallar

Blijf op de hoogte en volg Iselda

10 Augustus 2015 | Zweden, Markaryd

Vanmorgen vetrokken uit Ängelholm en naar Hovs Hallar gereden. De omgeving werd steeds mooier en de overvolle auto kreeg het steeds zwaarder.
Hovs Hallar, het mooiste wat we tot nu toe hebben gezien! Heel snel van het pad afgeweken, prachtige rotsen en een heerlijk uitzicht. Lekker klimmen en klauteren en de mooiste foto's proberen te maken.
Helaas ben ik erachter gekomen dat rotsen hard zijn en niet meegeven. Gevolg? Een zeer pijnlijke pink. Maar even koelen in zee, maargoed natte rotsen zijn glad en dat het zeewater koud is heb ik dus ook even mogen voelen.
Na even gezeten te hebben weer door gelopen en dan kom je opeens geitjes oid tegen die met z'n allen op een rots liggen, super leuk! Een heel stuk omhoog geklommen om weer op het pad te komen en terug naar de auto.

We dachten dat het wel leuk zou zijn om door te rijden naar Markaryd, hier is een elandensafari. Zo gezegd, zo gedaan en wat een mooie route hebben we gereden. Jammer alleen dat we het park niet konden vinden en na een tijd zoeken hebben we maar een camping opgezocht en zijn we daarheen gereden.
Super leuke kleine camping aan een meer en zelfs heel wat Nederlanders. Mogen een nieuwe dag voor de elandensafari en kanoën!