Min sista helg i Sverige - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Min sista helg i Sverige - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Min sista helg i Sverige

Blijf op de hoogte en volg Iselda

05 Mei 2014 | Zweden, Glemminge

Dat was dan mijn laatste weekend in Zweden..
De tijd vanaf het moment dat ik besloot naar huis te gaan tot nu is zo snel voorbij gegaan, het lijkt nog gisteren dat ik het had besloten.

Vrijdag na het oppassen naar Anna gegaan, daarna door naar een vriend van ons. Daar gegeten en daarna samen met nog een vriend van hem en zijn broertje een avondje Monopoly gespeeld. Dat was een flinke tijd geleden, maar we hebben bar gelachen, was ook een beetje vergeten hoe lang dat spel kan duren.
Na een spelletje van ongeveer 2.5-3 uur hebben we nog een film gekeken, de Abandoned o.i.d, wat een vreselijke film was dat haha.

Zaterdag overdag zijn Anna en ik naar Torning Torso geweest en daar lekker aan het water gelegen. Het was prachtig weer, en lagen op een soort steiger o.i.d, heerlijk aan zee. Na een tijdje werd de wind wat koeler en zijn we daar ergens op het gras gaan liggen wat meer uit de wind lag. Echt, was ronduit genieten daar.
In de avond weer naar dezelfde vriend geweest, spelletje Monopoly gedaan en filmpje gekeken.

Al met al was het een super fijn weekend!
Nu is het nog maar 5 dagen voor ik weer thuis ben.. Ik heb bijna alles van m'n spullen al ingepakt, het lijkt er op dat het gaat passen in de auto :-) Woensdag ga ik denk ik mijn bankrekening maar even opzeggen, en dan ben ik er denk ik klaar voor om naar Nederland te komen. De komende dagen nog even veel slapen, want ja, het is een flinke trip alleen naar huis..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 26212

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: