Sagolik semester i Småland - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Sagolik semester i Småland - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Sagolik semester i Småland

Blijf op de hoogte en volg Iselda

14 Maart 2014 | Zweden, Glemminge

Wauw!
Meer kan ik er niet over zeggen. Ik dacht dat ik mooi woonde, maar ik ben 3 dagen op bezoek geweest bij Anouk, het is daar nog 100000 keer mooier.
Ik heb alle dagen mijn ogen uit gekeken en niet veel meer uitgebracht dan: 'wauw', 'prachtig', 'wat geweldig hier', 'je leeft hier in je eigen sprookje'.

Dinsdag, na een rit van 3.5 uur, was ik aangekomen in Rörvik. Ik heb alleen al genoten van m'n autorit, heerlijk rustig en een prachtig landschap.
Het was erg spannend aangezien we elkaar nog nooit in het echt hadden gezien, alleen heel veel contact via internet e.d., maar het is supergoed uitgepakt. Toen hebben we weinig gedaan, gewoon lekker gerelaxed en paar keer bij de paardjes gekeken. Wat staan die paarden daar prima, Ami zou jaloers worden!
Woensdag ochtend hebben we buiten gereden. Ik heb gereden op 1 van haar paarden, een Noordzweeds paard, wat een geweldig beest haha. Haar moeder is na een val bang geworden van paarden, maar heeft 1 van de paarden aan de hand meegenomen.
Uiteindelijk hebben we een heerlijk rondje gemaakt, heerlijk genoten van het landschap, het heerlijke weer en gezellig samen.
Woensdagmiddag zijn we naar Växjö geweest, een stadje zo ongeveer 45 km bij Rörvik vandaan.
Donderdag ochtend zijn Anouk en ik nog even het bos bij hun huis in gegaan en vervolgens nog even de berg een stuk opgelopen, wat heerlijk om gewoon niks om je heen te horen behalve vogels (en een vervelende zaag op dat moment haha).
Daarna zijn we nog even de auto ingestapt en hebben we nog een rondje om een andere berg heen gereden, wat een uitzicht heb je dan!
Rond 12 uur gister middag ben ik weer in de auto gestapt opweg naar huis. Rond 4 uur was ik weer thuis, heerlijk bij Ami. Maar, ik mis het nu al haha, het is daar echt een paradijs.

Ik heb geloof ik mijn plannen iets gewijzigd, ik wil die kant op verhuizen na augustus. Het is daar een paradijs voor mezelf, maar ook zeker Ami. Ik zie het al helemaal voor me, heerlijke buitenritten maken samen. Ik ben dan ook druk bezig met dingen uitzoeken voor school/verblijfplaats e.d.

Inmiddels ook nog minder dan 2 maanden en dan kom ik alweer naar NL voor 2 weken, de tijd vliegt echt voorbij! :D

Edit:
En we hebben 1 van de ochtenden nadat we de paarden buiten hadden gezet, eekhoorntjes gezien in een boom! Wat maken die beestjes een grappig geluid zeg en wat kunnen ze springen, wauw, heel bizar voor zo'n wezentje.
En de buurvrouw van Anouk had kalfjes, dus daar zijn we ook nog even wezen kijken. Ze waren de dag ervoor geboren, zo schattig :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 26129

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: