Jag njöt :) - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Jag njöt :) - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Jag njöt :)

Blijf op de hoogte en volg Iselda

27 Februari 2014 | Zweden, Glemminge

Wauw, wat heb ik genoten de afgelopen week!

Afgelopen vrijdag is Manon in de avond aangekomen, wat is het super om m'n lieve vriendinnetje weer te zien <3
Zaterdagochtend kwamen pap, mam, Pe en Jel ook aan, wat was ik blij om iedereen weer te zien! Zaterdag avond zijn Manon, Anna en ik naar wat vrienden van Anna en mij geweest en weer allemaal nieuwe mensen leren kennen, het was super gezellig.

Zondag zijn we naar Kåseberga, Ales Stenar, geweest en heerlijk genoten van het uitzicht en het mooie weer. Daarna nog even lekker met Ami in de bak gereden.
Zondag avond gingen we uiteten bij de pizzeria en Ystad, was super lekker. Pap en Pe bleven nog in Ystad, die zouden met de taxi naar huis gaan. Dus mam, Manon, Jel en ik zaten thuis lekker aan een wijntje dat pap en Pe thuiskwamen. Maar die waren niet alleen, Nolda en Gideon waren als verrassing gekomen! Dat was geloof ik het leukste cadeau dat ik heb gehad haha, wat was ik blij om m'n zus weer te zien!

Maandag heeft Nolda me dus heerlijk geholpen met Ami, wat ging het goed. Maandag middag hebben we gewoon opgepast en maandag avond weer samen met de rest doorgebracht.

En toen was het alweer dinsdag, de dag dat ik 21 jaar werd. Super leuke cadeaus gehad, voor mezelf, maar ook dingen voor Ami, dus ik was weer helemaal blij. Dinsdag ochtend was het ook weer prachtig weer en zijn we met Ami buiten gaan rijden. In het begin hield Nolda hem nog even vast aan de leadrope, omdat ik het toch wel weer spannend vond, maar al snel liep ik zelf weer in het rond met hem. Toen Nolda er even op om te kijken wat hij zou doen in draf, maar hij was zo braaf dat ik me er ook maar even aan gewaagd heb. En wauw, wat was hij braaf, mijn verjaardag kon niet meer stuk! :D

Woensdag ochtend was het alweer tijd om afscheid te nemen van pap, mam, Pe en Jel.. Nolda en Gideon gingen nog even mee naar mijn huis en hebben we weer even een stukje buiten gereden en daarna in de bak mijn nieuwe barebackpad uitgeprobeerd.
Om 12 uur was het ook tijd om weer afscheid te nemen van Nolda en Gideon, helaas.
Maar wat heb ik een toptijd gehad, en wat ben ik blij dat Nolda met zoveel dingen met Ami heeft kunnen helpen. Vanmorgen zelf met hem aan het werk geweest en het ging super goed!
Gister avond zijn Manon en ik samen nog wezen eten bij de Chinees in Ystad, was super lekker en was ook super gezellig. Hele restaurant was leeg haha, dus we hadden ons eten echt binnen 5-10 minuten.

Vanavond gaan Manon en ik weer naar Anna toe, een gezellig avondje met de meiden en dan gaat zij morgen ook alweer naar huis. De tijd is voorbij gevlogen, maar ik heb genoten van ieder moment!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 26135

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: