6 månader i Sverige - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu 6 månader i Sverige - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

6 månader i Sverige

Blijf op de hoogte en volg Iselda

19 Februari 2014 | Zweden, Glemminge

Vandaag precies een half jaar in Zweden, de tijd vliegt echt voorbij. Alweer 6 maanden geleden met mijn maatje begonnen aan ons nieuwe avontuur.
De afgelopen 6 maanden is er veel gebeurd;
Genoten, heimwee, gelachen, gehuild, nieuwe mensen leren kennen, moeilijkheden gehad met Ami, maar ook heerlijke moment samen met m'n grote vriend en nog zoveel meer.
Daarnaast natuurlijk besloten om alles op alles te zetten om hier te kunnen studeren, dus nog steeds druk bezig met VWO en Zweeds. Ik heb nog iets minder dan 3 maanden voordat ik weer in Nederland ben om examen te doen. Heb er nu al zin in en ik ben nu al zenuwachtig.
Daarnaast wil ik vlak voor mijn examens nog mijn Zweedse examen doen, zodat ik hopelijk in september kan beginnen met studeren.

Vanmorgen een afspraak gemaakt met Malmö Högskola, voor een gesprek op 5 maart, spannend! Ik hoop ook snel een afspraak te maken met Lunds universitetet, om alle mogelijkheden te bekijken.
Daarnaast heerlijk appartementjes/huisjes kijken om ideeën op te doen en kijken wat daarmee mogelijk is. Binnenkort alvast maar beginnen met zoeken voor een plekje voor Ami en werk zoeken.
Ja, ik heb nog een half jaar, maar het blijkt maar weer dat een half jaar zo omvliegt!

En ach, ik geef niet zomaar op natuurlijk :) Naar Zweden gaan is de beste keus die ik ooit heb kunnen maken, ondanks dat ik al m'n lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie natuurlijk onwijs mis <3
Maar dit is waar ik me thuis voel, ook al woon ik hier nog maar een half jaar, het voelt alsof ik nooit ergens anders heb gewoond.

Als je iets echt wilt, lukt het. Dus ik heb er vertrouwen in dat dit allemaal goed gaat komen! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 26131

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: