Inspiratieloos voor een titel haha - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Inspiratieloos voor een titel haha - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Inspiratieloos voor een titel haha

Blijf op de hoogte en volg Iselda

15 Februari 2014 | Zweden, Glemminge

Hier maar weer even een kleine update vanuit het mooie Zweden.

Vorig Weekend was Anna het hele weekend bij mij, lekker met de paarden bezig geweest, gewandeld in het bos hopend op hertjes en gewoon heerlijk gerelaxed.
Toen zijn Erco en Ami ook voor het eerst even bij elkaar in de bak geweest, gebeurde helemaal niks raars, dus dat is voor herhaling vatbaar. Hopelijk kunnen ze uit eindelijk bij elkaar in de paddock en heeft Ami eindelijk een vriendje!
In het bos helaas geen hertjes tegengekomen, wel een oude schietbaan, die meer deed denken aan een horrorfilm haha, we hebben nogal wat lol gehad erom. Wisten wij veel dat het een schietbaan was, maar uiteindelijk maar even aan een voorbijganger gevraagd wat het nou werkelijk was.
O en we zijn ook nog wezen shoppen, natuurlijk haha, nog wat leuke kleren gekocht :) En ook nog wat van Ystad gezien, ik woon hier bijna een half jaar maar heb nog steeds niet de hele stad gezien, best wel erg eigenlijk.

Afgelopen week heb ik weinig bijzonders gedaan, behalve opgepast en veel huiswerk gemaakt. Nog minder dan 3 maanden voor de eerste examens beginnen, ik vind het nu wel spannend worden hoor! Ben onwijs bang dat ik het niet haal haha

Gister na het oppassen weer naar Anna toegegaan. Olga is later op de avond ook nog gekomen en toen zijn we maar weer een avondje uitgeweest met z'n 3en, ik heb echt een topavond gehad! Het gevolg vandaag is lekker moe en lui.
Anna en ik zijn vandaag nog productief geweest ook, we hebben onze auto's gewassen, heerlijk met dit mooie weer, het was om half 6 vanmiddag nog 7.5 graad, zullen we dan nu voorjaar krijgen !? :D
En omdat we trots op onszelf waren dat we onze auto's hadden gewassen, gingen we daarna nog maar weer even shoppen in Emporia, was lang terug dat ik daar was geweest. Maar, ik, een shopaholic? Nee, joh, totaal niet.

Vanavond nog niet echt plannen, misschien nog maar even een fijn avondje stappen en hopen dat we nieuwe mensen leren kennen en anders lekker een relaxed meiden avondje.

En ik kan niet wachten tot het vrijdag is, dan komt m'n lieve vriendinnetje Manon voor een weekje langs <3
En over precies een weekje komen pap, mam, Pe en Jel ook. Ik heb er super veel zin in, tot dan schatjes!

Foto's volgen nog, ik ben nu in Malmö en al mijn foto's staan bij mij thuis op de laptop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 26122

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: