Jag njuter av varje dag! :) - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu Jag njuter av varje dag! :) - Reisverslag uit Glemminge, Zweden van Iselda - WaarBenJij.nu

Jag njuter av varje dag! :)

Blijf op de hoogte en volg Iselda

07 Februari 2014 | Zweden, Glemminge

Vorige week vrijdag weer naar Malmö geweest, avondje uit met Olga Anna en Christian. Voor die tijd gezellig met Anna bji haar thuis geweest en daarna naar Hipp, een club waar we nog niet eerder geweest waren, geweest.
Zweden zijn toch echt wel gekke mensen haha :')
Super leuke avond gehad, veel gedanst en gelachen.

Zaterdag zijn Sophie en ik samen met Erco en Ami weer naar de binnenbak gegaan, om voor het eerst in de binnenbak te rijden met Ami. Helaas ging het laden op de trailer dit keer iets minder soepel en waren we heen en terug een half uur bezig om hem op de trailer te krijgen. In Bollerup (bij de binnenbak) heel veel nieuwe indrukken gehad, trekkers, koeien, andere paarden en binnen allemaal geluiden, dus Ami vond het best spannend, maar hij was ontzettend braaf :-)
Afgelopen week ook nog een paar keer hier thuis met Ami gewerkt, want het was super lekker weer! De winter is inmiddels voorbij, het is zo rond de 4 graden. Vandaag voor het eerst sinds weken regen, dat is dan weer minder :-(
Maar toch ook al een aantal zonnige dagen gehad, heerlijk genieten is dat.

Met Betty wordt het steeds leuker, want ze gaat natuurlijk steeds meer doen. Ze rent inmiddels keihard lachend voor me weg als ze iets doet wat ze niet mag, ze vindt het heerlijk om samen door het huis te lopen en pakt dan ook m'n hand vast en sleurt me overal mee naar toe. En die lach op haar gezicht de hele dag, genieten! Ik vind het nu al stom als ik er aan denk dat ik over iets meer dan een half jaar afscheid moet gaan nemen van m'n vriendinnetje :-(

Afgelopen week de universiteit van Lund gemaild over studies, dus ik ben nu zenuwachtig aan het wachten op antwoord hihi.

En nog maar 2 weekjes voordat Manon, pap, mam, Pe en Jel langskomen, ik heb er zin in :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iselda

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 26125

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

Roadtrip Zweden

19 Augustus 2013 - 20 Augustus 2014

Een jaar naar Zweden

Landen bezocht: